2014年12月6日星期六

更換新硬盤

電腦顯示硬盤出現問題,期望有奇蹟出現,有點會呢 ! 兩個星期,實在忍不了,但也不能拋棄它,還是天天看看它,用用它,用不了啊,物理上的損壞無法修復,到處找 ,找到沒有這類硬盤售賣的商號,話不如買個部新電腦,或轉用佢有發售的型號,我部電腦都係用咗只三年,當初又燒了套系統 back up,就因硬碟損壞而棄置,就有點不甘心,用開有感情,況且明知硬盤可更換。終於走到黃金、高登找合適的,其實都唔識電腦知識,不過行得好累啦,買咗先。

回到家馬上試裝 Window,唉 !! 問題又到了,搞了整個晚上都唔成功,不得不找製造商協助,window 寫 D 文字、條款,描述同實況都唔一樣,係製造商至知,因為佢地夠資源,試過多次,一般用家又點會知呢。

終於裝了 ! 裝返 D 應用程式,可以如常了。

這個 WD 的硬盤就取代了 Toshiba 。要好好咁用,希望用多三五七年,咁就死都無憾。




沒有留言:

發佈留言